BBB Maastricht en Bluegg lanceren BBB.Academy

BBB Maastricht en Bluegg hebben vrijdag 8 juli een samenwerkingsovereenkomst getekend. Het is een opmaat naar een uitgebreid aanbod van cursussen, netwerkbijeenkomsten en workshops voor horecavakmensen die BBB door het jaar heen gaat organiseren. Daarbij valt bijvoorbeeld ook te denken aan wijnopleidingen en bierworkshops. Op 10 en 11 oktober worden er diverse introductie trainingen georganiseerd op de beursvloer.

Internationaal horecaplatvorm
BBB Maastricht ontwikkelt zich van een jaarlijks evenement naar een horecaplatform dat internationaal een toonaangevende rol speelt in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector. Niet alleen tijdens het driedaags evenement dat dit jaar plaatsvindt van 10 t/m 12 oktober in MECC Maastricht, maar ook met activiteiten die gedurende het jaar onder de noemer BBB worden georganiseerd. De samenwerking met Bluegg om de BBB.Academy invulling te geven, maakt daar deel van uit.

Vergroten van succes horeca

Erik Stroink, product manager horecavakbeurzen MECC Maastricht: “De samenwerking met Bluegg en lancering van de BBB.Academy sluit naadloos aan op ambitie om de BBB te positioneren als allround horecaplatform.” Eddy Vandeweyer van Bluegg: “Een van de diamanten in de kroon van het nieuwe concept is de BBB.Academy. Wij als Bluegg zijn bijzonder trots dat wij onze unieke expertise kunnen gaan inzetten voor het horecalandschap in de Benelux.”

Meer informatie
Wilt u ook participeren in de BBB.Academy? Of wilt u meer weten over het cursusaanbod? Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Erik Stroink | Product Manager Horecabeurzen | e.stroink@mecc.nl  | +31 (0)43 38 38 339 | www.mecc.nl