Campagne-seizoen Galjaardprijs 2018 van start

De Galjaardprijs is de belangrijkste communicatieprijs van Nederland. Het is een initiatief van Logeion: de grootste beroepsvereniging van ons land voor communicatie-professionals uit de publieke sector en het bedrijfsleven.

Vorig jaar kende de Galjaardprijs voor het eerst in de geschiedenis een Limburgse winnaar. Zuyderland Live! van manager communicatie- & marketing Stef Petit en zijn team ging toen aan de haal met de prijs.

Om genomineerd te worden, moet de communicatiecampagne of -activiteit aan drie criteria voldoen: inspirerend voor vakgenoten, innovatief qua aanpak, impact qua resultaat. Ook een kleine activiteit kan grote impact hebben. De campagne of activiteit moet opgestart zijn in de periode maart 2017 – maart 2018.

Uit de Limburgse inzendingen kiest de Regiojury Limburg drie genomineerden. Uit alle inzendingen kiest de landelijke jury drie eindgenomineerden. De uiteindelijke winnaar wordt tijdens de jaarlijkse Galjaardag (eind april) bekendgemaakt. Ook is er een aparte publieksprijs.

De Regiojury Limburg bestaat uit de Limburgse communicatieprofessionals Claudia Sikes, Eric Reneerkens, Patty de Wit, Sander Groenen en Myriam Cuypers-Ploem.

Inzenden is mogelijk via een van de leden van de Limburgse jury of via de speciale knop op www.galjaarddag.nl. Wie via Facebook updates wil ontvangen, moet de pagina facebook.com/galjaarddag.nl liken.