Chantal van Kessel lanceert nieuwe wijze van interieurconcepten


Chantal van Kessel.

Zichtbaar, voelbaar, herkenbaar
Succesvolle ondernemers positioneren hun bedrijf. Wat wil de klant, waar blinkt het bedrijf in uit en wat doet de concurrent? Deze antwoorden zijn de basis voor een heldere merkambitie én de vertaling naar een professioneel interieurconcept. De merkidentiteit wordt zichtbaarder, relevantie voor de doelgroep voelbaarder en het onderscheid naar concurrenten herkenbaarder.

Puzzelstukjes
‘Alle puzzelstukjes vallen in elkaar’, vertelt Chantal van Kessel. ‘Door mijn opgedane ervaring en kennis op het gebied van marketing en interieur kan ik beide vakgebieden combineren in Chantal van Kessel Interieurstrategie. Een vernieuwende aanpak die het interieurconcept naar een hoger plan tilt.’

Chantal van Kessel was directeur van een hoogstaand interieurbedrijf, werd in 2012 uitgeroepen tot de eerste Zakenvrouw van Noord-Limburg en prijkte in 2013 op de lijst NEXTWomen100. De afgelopen 3 jaar is ze als Head of Sales actief geweest in de event-business bij een internationaal projectmanagement-bureau.