Ervaring en talent slaan de handen in elkaar (persbericht)

Stichting Ondernemersklankbord en communicatiebureau DeMarktwijzer gaan hun krachten bundelen. De ideale combinatie van de enerzijds jarenlange ervaring van het Ondernemersklankbord en anderzijds het jonge talent van DeMarktwijzer zorgt voor een unieke mix. Door de handen ineen te slaan kunnen mkb-ondernemers op de vakgebieden marktonderzoek, marketingcommunicatie, social media en content marketing nog effectiever geholpen worden. Het Ondernemersklankbord verzorgt het advies, terwijl DeMarktwijzer de uitvoering van dit advies voor haar rekening neemt. De combinatie van deze twee partijen zorgt ervoor dat het  midden- en kleinbedrijf op een nóg effectievere manier wordt ondersteund.

De ervaring van het Ondernemersklankbord
Stichting Ondernemersklankbord is een landelijk netwerk met meer dan 300 adviseurs en één van de grootste, onafhankelijke non-profitorganisaties die zich belangeloos voor ondernemers inzetten. De driehonderd vrijwillige adviseurs van Stichting Ondernemersklankbord (OKB) zijn oud-ondernemers en specialist op diverse gebieden zoals financiën, personele aangelegenheden, juridische en fiscale zaken, verkoop, marketing en bedrijfsstrategie. Het OKB biedt op een laagdrempelige wijze ondersteuning aan ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf. In totaal begeleidt het rond de drieduizend ondernemers per jaar. Die begeleiding kan advies zijn aan starters of begeleiding van ondernemers die willen innoveren, verkopen, groeien, consolideren, reorganiseren of overdragen.

schermafbeelding-2016-11-06-om-19-58-16

Het talent van DeMarktwijzer
DeMarktwijzer, een jonge onderneming die bestaat uit een combinatie van studenten die een marketing- en communicatie opleiding volgen en ervaren deskundigen wat betreft de vakgebieden marketing en communicatie. Deze dynamische organisatie focust zich op het mkb in de provincie Limburg en de regio Zuidoost-Brabant. Haar doel? Het begeleiden, inspireren, ondersteunen en adviseren van mkb’ers op de vakgebieden marktonderzoek, marketingcommunicatie, social media en content marketing. Eigenaar John Linssen: “Wij pakken het anders aan. Geen ingewikkelde plannen en vage beloftes! Wij houden ons bezig met het bedenken van oplossingen en de realisatie hiervan.”