De Belgisch-Nederlandse mediagroep Mediahuis, onder meer uitgever van dit platform, koopt 100% van de aandelen van Het Vlaamse Thema Media, dat meldt de site Made in Limburg. Thema Media is een uitgever van gratis aangeboden publicaties, die deel uitmaakt van Primetime Communication Group, het bedrijf van Christophe Wels en zijn vennoot Wouter Van Melkebeek.

Thema Media geeft al meer dan 10 jaar publicaties uit die huis-aan-huis, via displays en digitaal worden aangeboden. Titels zijn Thema Nieuws, Actueel, De Smaakgids, Themadeluxe, enzovoort. Geografisch ligt de focus op de regio’s Vlaams Brabant en Belgisch Limburg.

De overname vormt een mooie aanvulling op het huidige aanbod van Mediahuis, dat met Rondom en Pas-Uit al een aantal vergelijkbare gratis publicaties in huis heeft.

De andere activiteiten van Primetime (PR/Media & Strategy/Signing/Fairs & Events/Digital) blijven in handen van Wels en Van Melkebeek.