VVV Midden-Limburg brengt haar marketingexpertise onder in een nieuwe organisatie: Limburg Marketing. Deze organisatie is verantwoordelijk voor het nationaal en internationaal nog nadrukkelijker op de kaart zetten van Midden-Limburg als culturele, gastvrije, groene, waterrijke regio in het hart van Limburg. Met behulp van (vernieuwende) marketinginspanningen wil de organisatie bezoekers verleiden om langer te verblijven, meer te besteden en tot herhalingsbezoeken over te gaan.

Limburg Marketing werkt samen met bedrijven in de toeristisch-recreatieve sector en de gemeenten Beesel, Maasgouw, Nederweert, Roerdalen, Roermond en Weert en met de Duitse gemeenten Brüggen, Wassenberg en Wegberg.

Het VVV-merk blijft bestaan als consumentenmerk met de VVV Midden-Limburg website, social media, het Limburg-magazine, Maasplassen-magazine en ander drukwerk. Ook de VVV-vestigingen, -agentschappen en -informatiezuilen in Midden-Limburg behouden hun naam en functie.