Maastricht Midweekend wint Toeristische Samenwerking Award 2016

Maastricht Marketing, Centrum Management Maastricht en de ondernemers van Maastricht zijn bekroond met de titel “De beste Toeristische Samenwerking 2016”. De samenwerkende partijen ontvingen de prijs voor de campagne Maastricht Midweekend die zich richt op de midweektoerist. De Toeristische Samenwerking Awards werden vandaag voor de tweede keer uitgereikt in Hardenberg voor de meest succesvolle toeristische samenwerking in Nederland.

De pilot van de Maastricht Midweekend campagne werd vorige week op 31 oktober gelanceerd en heeft nu al een nationale prijs te pakken. Jurylid Ton Vermeulen (NRIT.nl) legt uit waarom de inzending van Maastricht eruit sprong als winnaar: “Je gebruikt de daldagen om juist iets bijzonders neer te zetten en dat door intensief samen te werken met nu al 50 ondernemers uit de stad. Wij waren gecharmeerd van het lef om je te focussen op de midweek en dat de campagne langdurig wordt ingezet. Het verblijf wordt gekoppeld aan de activiteiten waardoor je een totaalbeleving aan de gasten biedt. Bovendien kunnen bezoekers hun eigen arrangement samenstellen”.