Priceless Places (Sittard/Mill) grijpt naast Columbus Trophy

Remo Vloet en Martijn van der Cruijsen, eigenaren van Priceless Places met vestigingen in Sittard en Mill, zijn niet in de prijzen gevallen tijdens de uitreiking van de Columbus Trophy tijdens de BBB in MECC Maastricht. Ze behoorden samen met 8 andere Europese bedrijven tot de kanshebbers.

De Columbus Trophy is een aanmoedigingsprijs voor startende ondernemers die succesvol zijn als leverancier aan de hospitality of een innovatief hospitality concept hebben ontwikkeld. Wat begon als een regionale prijs in Zuid-Nederland is uitgegroeid naar een internationale competitie waarbij bedrijven uit heel Europa strijden om de felbegeerde trofee. De winnaar ontvangt niet alleen internationale erkenning maar ook een aanmoedigingsprijs van € 2500,-.

Winnaar – Chooka (Frankrijk)
Winnaar Chooka, wat “goede gezondheid en veel succes” betekent, is een kruidenthee zonder geur en smaakstoffen. Het kan ook in cocktails of andere recepten gebruikt worden.

Tweede plaats – Laden EIN – Till Riekenbrauk (Duitsland)
De tweede plaats ging naar Laden EIN, een uniek restaurantconcept. Iedere twee weken wisselt het concept en blijven enkel de locatie en crew hetzelfde. Elke 14 dagen vindt er een pre-opening plaats en kunnen de gasten nieuwe culinaire ervaringen opdoen.

Derde plaats – The Love Bag – Sofie Rockland (Nederland)
De Love Bag is een variatie aan erotische producten verpakt en verzegeld in een zakje. Dit kan op de hotelkamer, in de minibar, in een automaat of in een pakketovereenkomst worden geplaatst voor een unieke hotel ervaring.

De andere zes finalisten van de 14e editie van de Columbus Trophy zijn:
Ingeborg Dashorst & Michiel van der Zalm – PRIMA idee (Nederland)
Janne Asikainen – Koepala Packaging ( Finland)
Lars Folkers – Seamore (Nederland)
Raquel Ruward & Yentl Duvillier – Golden Heritage (België)
Remo Vloet & Martijn van der Cruijsen – Priceless Places (Nederland)
Jonas Müller – Flatev (Zwitserland)