In vogelvlucht lopen we door het marketingplan anno 2018 heen waarna we inzoomen op de meeste marketingkanalen: offline, advertenties, huis-aan-huis, DM, drukwerk, social media, SEO, SEA, e-mailmarketing en de website. Aan de hand van de customer journey wordt duidelijk hoe de kanalen kunnen bijdragen aan het behalen van de commerciële doelstellingen.

Onderwerpen die aan bod komen, zijn onder meer:

  • Offline advertenties
  • Online advertenties
  • Huis-aan-huis
  • DM
  • Drukwerk
  • Social Media
  • SEO
  • SEA
  • E-mailmarketing
  • Website
  • Customer Journey

Aan deze workshop kunnen maximaal 10 personen deelnemen. De workshop wordt gegeven door Jimé Hoen van MijnMarketing.com in samenwerking met WijLimburg Academy.

Locatie: Hoofkantoor Media Groep Limburg, Mercator 3, 6135 KW Sittard
Datum: dinsdag 15 mei
Tijdstip: 14.00 t/m 17.00 uur
Kosten: € 180,- excl. BTW.

Aanmelden?
Zet jouw organisatie op de kaart en update jouw kennis van marketing! Tijdens deze drie uur krijg je op een praktische manier een goed overzicht van de belangrijkste kanalen binnen het marketingproces. Wil je aan deze workshop deelnemen of wens je meer informatie? Neem dan contact op met Pascal Niessen, Accountmanager Binnendienst van WijLimburg, tijdens kantooruren bereikbaar op 046 – 411 71 93 of stuur een e-mail naar verkoopvoorbereiding@concentramedia.nl o.v.v. ‘Masterclass 360 graden marketing’. Vermeld jouw factuuradres én met hoeveel personen je wilt deelnemen.  Vervolgens ontvangt je een officiële bevestiging en verdere instructies per e-mail.