Heeft u een geweldig product, dienst of concept, maar realiseert u onvoldoende omzet? Of heeft u een nieuw concept ontwikkeld en wilt u de juiste commerciële keuzes maken? Of wellicht heeft u behoefte aan extra kapitaal om een geweldig idee in de markt te zetten? Als het antwoord op één van deze vragen ‘JA’ is, dan is het essentieel om een effectieve commerciële strategie te ontwikkelen.

In deze interactieve training leert u op welke wijze u een goede commerciële strategie ontwikkelt die de basis legt om:

  • Betere verkoopcijfers te realiseren
  • Met de juiste personen aan tafel te komen
  • Uw tijd en energie in de juiste klanten / prospects te investeren
  • De juiste strategische samenwerkingspartners te vinden
  • Uw eigen verkoopplan te ontwerpen

Inhoud van de training

  • Commercie in de 21e eeuw
  • Formuleren van commerciële doelstellingen
  • Marktsegmentatie
  • Doelgroep bepaling
  • Positionering
  • Inkoop en besluitvormingsprocessen
  • Co-creatie en strategische samenwerking
  • Verkoopstrategie
  • Verkoopplan
  • De kracht van focus

Na afloop van de training heeft u alle benodigde inzichten en tools die nodig zijn om een succesvolle commerciële strategie voor uw eigen business te ontwerpen.

Aan deze workshop kunnen maximaal 12 personen deelnemen. De workshop wordt gegeven door Martin Masset (Coraggio di vivere) en Yvo Keijers (Key Improvement) in samenwerking met Wij Limburg Academy.

Datum: dinsdag 15 mei 2018
Tijdstip: 09.00 – 17.00 uur
Locatie: Hoofdkantoor Media Groep Limburg, Mercator 3, 6135 KW SITTARD
Kosten: € 295 excl. BTW per persoon, incl. lunch

Deelname:
Wilt u aan deze workshop deelnemen of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Els Spronk, coördinator van Wij Limburg Academy, tijdens kantooruren bereikbaar op 046-4117232 of stuur een email naar verkoopvoorbereiding@concentramedia.nl o.v.v. ‘Workshop Commerciële Strategie voor ondernemers’. Vermeld de cursusdatum, uw factuuradres én met hoeveel personen u wilt deelnemen. U ontvangt vervolgens een officiële bevestiging