Hospitality, gastvrijheid, klantbeleving, klantvriendelijkheid. Steeds meer organisaties en dienstverleningen besteden meer aandacht aan deze onderwerpen. Zij realiseren zich dat er meer toegevoegde waarde aangeboden kan worden aan de processen binnen de organisatie. Apeople Group besteedt meer aandacht aan hospitality. Hospitality is tegenwoordig van groot belang. Apeople Group onderscheidt zich door te investeren in hospitality trainingen en biedt hierdoor net dat beetje extra aan haar opdrachtgevers.

Hospitality

Wat is hospitality? De volgende definitie dekt de lading het meest. “Hospitality is meer waarde en meerwaarde creëren met oprechte gastvrijheid.” Dit heeft alles te maken met het centraal stellen van de opdrachtgevers en op het juiste moment op de wensen en behoeften van de opdrachtgevers inspelen, door middel van persoonlijke aandacht. Apeople Group investeert in zowel haar opdrachtgevers als in haar werknemers door gebruik te maken van hospitality trainingen. Door hospitality verder te ontwikkelen creëert Apeople Group een hogere tevredenheid bij de medewerkers en klanten. Met het verkregen inzicht, krijgt Apeople Group inspiratie aangereikt om continu te bouwen aan een organisatie die geloofwaardig en consistent gastvrij is.

Apeople Group gaat samen met Balboa Coaching de uitdaging aan om Hospitality binnen de organisatie te introduceren. De doelstelling van Balboa Coaching is om een duurzame verandering van klantgerichtheid te bewerkstelligen binnen een organisatie. Door middel van een op maat gemaakte Hospitality training blijft de klantgerichtheid en gastvrijheid, na het vertrek van Balboa Coaching bij een organisatie op het gewenste niveau.

Voor meer informatie over Balboa Coaching verwijzen wij u naar: http://www.balboacoaching.nl/

Training Hospitality

De gastvrije houding van de beambten (m/v) staat centraal tijdens de training Hospitality. Naast de houding, wordt ook aandacht besteed aan de manier van werken en samenwerken (proces). Telefoonetiquette en uiterlijk verzorging komen ook tijdens deze training aan bod. De meerwaarde van Hospitality trainingen wordt gecreëerd door het verstrekken van handige gastvrijheid tools. Deze tools worden als handvat gebruikt bij de werkzaamheden van de beambten. Tevens verkrijgen ze een frisse blik op hun eigen gastvrijheid gedrag en die van hun collega’s. Ook het geven van complimenten aan elkaar speelt hier een rol en zij kunnen hierdoor van elkaar leren. Op een neutrale wijze tips leren geven zorgt ervoor dat de gastvrijheid van het team wordt vergroot en dat het een continu proces blijft in het team.

Gastvrijheid is: je gast zó welkom te laten voelen dat hij zich meer thuis voelt dan gast. Hospitality is a state of mind.