Designxpress gaat verder met een nieuwe naam…

 

Tijdens de Venrayse Ondernemers Prijzen kwam DesignXpress met een mooie bedrijfspresentatie. Maar het was vooral het slotwoord van Tom Smits wat de aandacht trok. Met zijn team van 14 specialisten presenteerde hij op een opvallende manier zijn nieuwe bedrijfsnaam; Aandachttrekkers.

Waarom een nieuwe naam?

Tom Smits, eigenaar en oprichter van DesignXpress licht met trots deze verandering toe: “We hebben de laatste jaren nieuwe producten ontwikkeld en onze diensten zijn flink uitgebreid. We maken inmiddels veel meer dan een stickertje en een spandoek. We zijn meer dan enkel een signbureau zoals we voorheen bekend stonden. Aandachttrekkers is vandaag de dag een full-service reclameproductiebureau welke zich richt op 3 specialismen: Concept & Ontwerp, Reclameproducties en Digitale Communicatie. Wij kunnen onze klanten compleet ontzorgen en daarnaast een creatieve, maar realistische communicatiemix aanbieden.”

Waarom Aandachttrekkers?

Tom Smits vertelt verder: “Al deze bedrijfsactiviteiten die onder één dak plaatsvinden hebben een ding in het bijzonder met elkaar gemeen: het zijn stuk voor stuk aandachttrekkers wat we maken. Reclame-uitingen die de aandacht vestigen op onze klanten en op hun uit te lichten producten of diensten. ‘DesignXpress’ dekte de lading al een tijdje niet meer. ‘Aandachttrekkers’ daarentegen wel!”

 

Bij een naam als deze is een nieuw logo en een opvallende huisstijl een ‘must’. Als Aandachttrekkers moet het bedrijf ook zelf laten zien dat ze de aandacht kunnen trekken. Op een illustratieve manier laat Aandachttrekkers in één opslag zien wie zij zijn, wat zij doen en dat zij merkbaar creatief zijn. Bent u nieuwsgierig geworden? Bekijk dan de vernieuwde website aandachttrekkers.nl.