Vandaag presenteert Doen Uitzendorganisatie BV met gepaste trots haar nieuwe frisse huisstijl, compleet met eigentijds logo en puike nieuwe website. Kortom, een fraaie nieuwe look en feel.

“Een jasje dat stukken beter zit”, vertelt manager Richard Pinckaers van Doen. “We zijn ervan overtuigd dat met het upgraden van onze huisstijl, het bereik van Doen nog groter wordt.”

DNA
Ondanks alle nieuwtjes, verandert er niets aan het DNA van Doen: Daadkracht, Opmerkzaam, Expertise, No Nonsense. Altijd oog voor de persoon en een Doeners mentaliteit.

Medewerkers van Doen kennen de branche door en door en hebben ruime praktijkervaring.
“We onderscheiden ons door het belang van de klant én de kandidaat voorop te stellen. We voelen ons verantwoordelijk voor een optimale werving en selectie en een succesvolle bemiddeling.”

Compact
Doen heeft bewust gekozen voor een compacte en operationele organisatie, met korte lijntjes en één vast aanspreekpunt.  “Op die manier kunnen we alert én flexibel inspelen op de aanvragen van onze opdrachtgevers in Limburg, maar ook steeds vaker buiten de provinciegrenzen,” legt Richard Pinckaers uit. “Het personele vraagstuk naar volle tevredenheid oplossen,  daar Doen we het voor.”

Meer info: www.doenuitzend.nl