Smeets Autogroep beste smartdealer van Nederland

De prijs wordt toegekend op basis van beoordelingen die klanten van Smeets Autogroep aan het bedrijf geven. Via online vragenlijsten kunnen klanten zich altijd uitspreken over de kwaliteit van de dienstverlening van Smeets Autogroep. Ook kunnen ze verbeterpunten aangeven. Zo vervullen klanten een actieve rol bij het verder verbeteren van de dienstverlening van Smeets Autogroep. Daardoor kunnen de processen zo ingericht worden dat alles klopt: van eerste contact, proefrit en offerte tot de aflevering van de auto en daarna de uitvoering van onderhoud en reparatie. Alle Smeets medewerkers worden hier intensief op getraind.

Gouden medaille voor klanttevredenheid

Bij de uitreiking van de Klant Nr. 1 Awards van Mercedes-Benz Nederland bleek dat Smeets Autogroep eruit sprong met zeer hoge waarderingscijfers van klanten. Daarvoor kreeg directeur Math Smeets de gouden Klant Nr. 1 medaille overhandigd. Math Smeets over de onderscheiding: “In alles wat we doen, stellen we de klant centraal, niet alleen als het gaat om verkoop, maar vooral ook in het traject dat volgt. Onderhoud en reparaties voeren we perfect uit. We investeren continu in trainingen van onze werknemers en in de nieuwste werkplaatsuitrusting. Daardoor kunnen we ons devies ‘in één keer 100% goed’ waarmaken. Die professionaliteit vinden onze klanten bovendien in een prettige, vriendelijke omgeving. De goede prijs/kwaliteitsverhouding van Smeets Autogroep is daarbij de kers op de taart. ”

Hoge scores als startpunt

De Mercedes-Benz Klant Nr. 1 Awards werden dit jaar voor de elfde keer toegekend. Eberhard Kern, Managing Director Mercedes-Benz Cars Nederland, reikte de prijzen uit en zei daarbij het volgende: “De complete Nederlandse dealerorganisatie zet zich dagelijks om ons merkmotto ‘Das Beste oder Nichts’ waar te maken. Dat doen we met topproducten en met service van het hoogste niveau. Onze dienstverlening is allesomvattend en ontzorgend. En we zorgen ervoor dat onze klanten zich thuisvoelen bij smart en Mercedes-Benz. We zijn trots op de hoge cijfers die we van onze klanten krijgen. Toch zien we die vooral als startpunt. We blijven ook in 2018 werken aan nóg beter.”