Nooit meer een telefoontje missen!:

Hij is amper drie maanden directeur van Kreuze Telecom – een van de grootste onafhankelijke aanbieders van telecommunicatieoplossingen in de regio – maar in die korte tijd heeft oud-bankier Lou Dolmans al een glasheldere visie op de telecombranche én op de toekomst van zijn nieuwe werkgever ontwikkeld.

“De afgelopen decennia is het telecomlandschap drastisch veranderd. Het bedrijfsleven heeft talrijke technologische vernieuwingen razendsnel omarmd. Denk aan internetbellen (VoIP) en cloudtelefonie. Die innovaties hebben voor een revolutie gezorgd in de manier waarop bedrijven communiceren en hun diensten verlenen. Bellen via Skype, een vraag stellen via WhatsApp: het is allemaal doodgewoon geworden. In de komende jaren willen wij als Kreuze bestaande én nieuwe klanten meenemen in die ‘nieuwe’ telecomwereld.

VoIP en cloudtelefonie groeien wereldwijd momenteel harder dan traditionele telefonie. Dat merken wij ook natuurlijk. Veel traditionele telecomleveranciers hebben geworsteld met die transitie of zelfs het loodje gelegd. De leegte die zij hebben achtergelaten is opgevuld door een nieuwe lichting spelers, veelal IT’ers, die logischerwijs weinig kaas hebben gegeten van de C in ICT. Kreuze daarentegen heeft een kwarteeuw ervaring op het gebied van (tele)communicatie en is al die tijd bij de les gebleven. Dat willen we natuurlijk ook blijven. Daarom zijn we van plan ons de komende jaren nadrukkelijker te gaan richten op internettelefonie en op maatwerkoplossingen, die we in eigen huis en in nauwe samenspraak met de klant gaan ontwikkelen.

Kijk, wij werken voor de meest veeleisende doelgroep die er is: het mkb. Onze klant kan een bedrijf zijn met vijf, maar ook met vijfhonderd werknemers. Die mkb’er heeft geen behoefte aan een uitgeklede grootzakelijke oplossing, maar wil een pasklaar antwoord op zijn communicatievraagstuk. De juiste telecomoplossing levert een organisatie niet alleen kostenbesparingen op, maar verbetert de efficiency en bereikbaarheid. Dat resulteert in een verhoogde productiviteit, betere dienstverlening en uiteindelijk een beter bedrijfsresultaat. Of zoals wij plegen te zeggen: in de zakelijke wereld is het de effectiviteit van menselijk contact die voor groei zorgt.”

Lou Dolmans, directeur Kreuze Telecom

 

Andere berichten van Kreuze: