Wildgroei in telecomland:

In Nederland (en daarbuiten) is er een ware wildgroei aan aanbieders van VoIP-telefonie en cloudtelefonie. De verschillen in prijs en kwaliteit zijn enorm. Ziet u door de bomen het bos nog?

De meeste bedrijven zijn niet dagelijks met hun telefonie bezig. Waarom zouden ze? Hun huidige telefonieoplossing werkt. Waarom zouden ze dan iets veranderen? Pas als een bedrijf gaat verhuizen, of wanneer de oude telefooncentrale aan vervanging toe is, gaan ze kritisch naar hun telefonie kijken.

Appels met peren vergelijken

Er wordt een wensenlijstje opgesteld en het budget wordt bepaald. Daarna worden bij verschillende aanbieders offertes opgevraagd en kan het grote vergelijken beginnen. En daar gaat het vaak mis. Offertes vergelijken is namelijk dikwijls appels met peren vergelijken.

Uitgeklede offertes

Veel aanbieders kleden hun offerte namelijk uit en vermelden enkel de prijs voor de basisfunctionaliteiten. Voor de extra functies betaalt u een meerprijs. Zo kan het gebeuren dat een offerte die op het eerste oog het voordeligst lijkt, uiteindelijk het duurst uitpakt voor u.

Het vergt nog heel wat puzzelwerk om erachter te komen welke leverancier daadwerkelijk het meest geschikte aanbod heeft voor u. Zou het niet handig zijn als een leverancier die puzzel voor u zou oplossen?

Eerlijk advies

Bij Kreuze geloven we rotsvast in eerlijke en transparante adviezen, gebaseerd op uw (daadwerkelijke!) behoeften en wensen. Het begint en eindigt allemaal met bereikbaarheid. Techniek geeft ‘slechts’ het antwoord op de vraagstukken op dat gebied.

We kijken waar in uw organisatie winst valt te boeken. Dan hebben we het niet alleen over abonnementskosten en belkosten, maar over winst op het gebied van bereikbaarheid. Bijvoorbeeld door de integratie van vast en mobiel bellen. Kostenbesparingen zijn vaak het logische gevolg van een verbeterde bereikbaarheid. En die gaan verder dan abonnements- en belkosten. Want wat denkt u dat een toegenomen klanttevredenheid u oplevert?

Glasheldere offertes

Loopt het contract bij uw huidige leverancier af of bent u toe aan een nieuwe telefonieoplossing? Wij kijken graag samen met u welke oplossing het beste aansluit bij uw behoeften en wensen. Maar we gaan verder …

Tijdens de contractduur houden wij een vinger aan de pols en kijken we of de gekozen oplossing nog steeds bij u past. Er kan immers altijd wat veranderen binnen uw organisatie. Zo weet u honderd procent zeker dat u altijd over de beste en voordeligste oplossing beschikt.

Lou Dolmans, directeur Kreuze Telecom

 

 

Andere berichten van Kreuze: